II. Élménytábor

Az Unitárius Óvodáért Egyesület nagy sikerű élménytáborának 53 gyerek és 17 felnőtt lehetett részese július 21-26. között. A tábornak a szindi papilak adott otthont.

A gyerekek közösségi készségeinek játékos fejlesztését, illetve a lehető legtöbb élményt adó foglalkozás, játék szervezését tűztük ki célul. Bízunk benne, hogy ezek a tábori emlékek sokáig tartó lendületet adnak a gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt.

Találkozunk 2015-ben!

Kihasználva a jó időt és eleget téve a kedves meghívásoknak, az óvodában több kirándulást is szerveztünk az utolsó tanítási héten. A Katicák napi rendszerességgel sétáltak ki a parkba, hogy élvezzék a puha füvet és a fák árnyékát.

utolso hetunk

A Csillagok csoportja kedden születésnapot ünnepelt Szováton. A gyerekek a locsolkodást, fürdést várták a legjobban, de ezt az égiek kicsit rosszul értelmezték, és fentről kaptuk a vizet, eső formájában. A hangulaton ez mit sem rontott, hiszen mindenki megtalálta a neki jóleső tevékenységet esőkabátban is.

utolso hetunk3

A Százlábúak Gyaluban töltötték a csepergős keddi napot. Sok mozgásban, friss levegőben, kedves fogadtatásban volt részük.

utolso hetunk1

Szerdán az óvoda testületileg a Sétatérre látogatott. Közösen játszottunk, majd birtokunkba vettük a játszóteret is egy kis időre.

utolso hetunk2

Csütörtökön a Csillagok Szucság csendjét élvezhették. Finomakat ettünk, ittunk, és a szénaágy remek pihenőhelynek bizonyult a fák alatt.

Köszönjük a meghívásokat, a sok-sok finomságot és kedves vendéglátást. Számunkra nagy élmény volt ez a pár nap!

Mesebeli környezetben, óriások, manók és tündérek között töltöttük el az év lezárásának szentelt napot. blogra2A Torockói Unitárius Templomban Csécs Márton köszöntötte az ünnepelni összegyűlt társaságot, majd elbúcsúztattuk az iskolába induló gyerekeket. blogra A négy óvodai csoport évzárójára került sor ez után. A Csillagok és Napsugarak pünkösdi játékkal zárták az évet, a Katicák és Százlábúak pedig dallal, játékkal, mesével örvendeztették meg szüleiket. blogra1 Ebéd után faluportyán vehettek részt a családok, majd az éppen zajló Duna Napok programjaiba is bekapcsolódhattak. DSC_1022 A torockói friss levegőt élvezni vágyók 1-2 éjszakát maradtak még a faluban, hogy felfedezzék a környező mesés tájakat is.

Köszönjük a fényképeket Tóth Orsolyának.

Második alkalommal szervezzük meg óvodai ballagó ünnepségünket és csoportjaink évzáróját Torockón. Az ünnepélyes pillanatokat ebéd és faluportya követi, majd az érdeklődők az éppen zajló Duna Napok programjába is bekapcsolódhatnak. A színes programok, a mesés környezet és a megrendelt jó idő gondoskodnak a felhőtlen hangulatról.

torockoi plakat

Óvodánk idén is csatlakozott az Életfa Családsegítő Egyesület által szervezett gyermeknapi programsorozathoz. Tamás Éva és Bicsak Orsolya óvónénik három kisóvónéni és a bölcsődés kollégák segítségével két óra leforgása alatt csaknem 150 gyereknek szereztek vidám perceket. Sárkányüldözésbe csöppentek bele az ide látogatók, akik bátran vették az akadályokat és ezáltal sárkányunknak mind a hét fejét sikerült “hatástalanítaniuk”. :)

Köszönjük a Életfának idén is ezt a csodás gyereknapi programot, és minden résztvevőnek a lelkesedést!

Ma az ecsetgyárba látogattunk, hogy  megtekintsük a To bee or not to bee című bábelőadást, Palocsay Kata rendezésében. 2014-05-21 babszinhazGyerekeket és felnőtteket egyaránt elvarázsolt az előadás. Köszönjük a lehetőséget!2014-05-21 babszinhaz1 Az előadás után volt időnk egy játszótéri kitérőre is egy közeli parkba, hogy megkoronázzuk ezt a nem hétköznapi napot.

Ma remek időnk volt egykis kiruccanásunkhoz. Trolival indultunk a vonatállomásra, ahol megvártuk a besztercei emeletes vonatot, eközben pedig énekeltünk, megcsodáltuk a gőzmozdonyt és az előcsarnokot. A vonattal érkezőket énekkel köszöntöttük.

vonatallomasoni

Visszafelé villamossal utaztunk a Magyar Színházig, onnan pedig lábbusszal érkeztünk vissza az óvodába. :)